SennikMagia

Schody

Sennik

0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | A | Ą | B | C | Ć | D | E | Ę | F | G | H | I | J | K | L | Ł | M | N | Ń | O | Ó | P | Q | R | S | Ś | T | U | V | W | X | YZ | Ź | Ż

Sennik schody – interpretacja snu

Schody w snach odnoszą się do rozwoju duchowego lub zawodowego. Wchodzenie po schodach na górę jest odbierane jako proces zdobywania doświadczenia, nowych umiejętności, pokonywania kolejnych szczebli kariery. Schodzenie w dół utożsamiane jest z kolei z cofaniem się do przeszłości, regresem zawodowym.

Widok schodów sygnalizuje, że osiągnięcie zamierzonego celu będzie wymagało od nas cierpliwości i konsekwencji, ale sukces wynagrodzi nam włożony wysiłek.
Gdy idziemy po schodach na górę, wtedy sen sugeruje, że otwierają się przed nami duże możliwości, jesteśmy na fali wznoszącej. Śniący musi jednak zdawać sobie sprawę, że droga do celu nie będzie łatwa.
Jeżeli idziemy po schodach w dół, wtedy sen oznacza obniżenie lotów, regres, powrót do starych spraw, wspomnień z przeszłości.
Gdy we śnie osiągnęliśmy swój cel wchodząc po schodach, to jest to znak, że w prawdziwym życiu również wszystko się uda.
Jeśli zatrzymaliśmy się w połowie drogi, jest to wskazówka, że powinniśmy doprowadzić do końca rozpoczęte sprawy.
Wchodzenie po schodach na wieże albo strych obrazuje, że śniący poszukuje w swoim życiu wartości duchowych, żyje zgodnie z własnym sumieniem.
Schodzenie po schodach do piwnicy, lochu czy jaskini sugeruje śniącemu, że powinien stawić czoła dręczącym go myślom.
Kręte schody symbolizują tajemnicę lub zawiłą drogę do sukcesu.
Krótkie schody zapowiadają szybkie osiągnięcie celu.
Bardzo długie schody symbolizują monotonne i czasochłonne wykonanie jakiegoś zadania.
Schody spiralne to znak odrodzenia.
Schody marmurowe: dobrobyt.
Siedzenie na schodach oznacza powolną poprawę naszego losu.
Ruchome schody zapowiadają błyskawiczne osiągnięcie celu, możliwe, że przy pomocy innej osoby.
Dla kobiet wchodzenie po schodach może odnosić się do rozkoszy seksualnej – jeśli we śnie nie udaje się dojść na szczyt, odzwierciedla to problemy z osiąganiem orgazmu.
Zniszczone, chwiejące się schody, lub bez poręczy to oznaka, że podjęliśmy się ryzykownego zadania do wykonania. Sen może wskazywać również, że śniącemu brak poczucia bezpieczeństwa, pewności siebie.
Jeżeli spadamy ze schodów jest to ostrzeżenie przed upadkiem w prawdziwym życiu, pogorszeniem stanu zdrowia.
Gdy skaczemy ze schodów jest to znak, że uwolnimy się od jakiegoś zmartwienia.
Jeśli we śnie ktoś pomaga nam wejść po schodach, na przykład wnosi nas, jest to znak, że jesteśmy dla kogoś ciężarem.

Co może oznaczać sen o schodach? Zwyczajne sny o schodach odnoszą się do naszych celów oraz planów, które mogą przybliżyć nas do osiągnięcia sukcesu. Również schody w marzeniu sennym mogą odnosić się do drogi, którą musimy przebyć, aby osiągnąć swój cel. Jednak w prawidłowej interpretacji snu należy zapamiętać jak największą ilość szczegółów, na przykład ilość schodków czy pomieszczenie, do którego prowadzą nas schody.

Symbolika schodów w marzeniu sennym
Jak już wspomniano, sny o schodach odnoszą się do naszej drogi, prowadzącej do osiągnięcia sukcesu. Jeżeli we śnie widzimy, że idziemy po schodach, to być może czeka nas długa droga do osiągnięcia sukcesu. Czasami widok wchodzenia po schodach może stanowić wskazówkę, aby w większym stopniu skupić się na swoim rozwoju oraz aktywności życiowej. Ale jeżeli we śnie schodzimy po schodach, to być może osoba śniąca pragnie poznać tajemnice swojej psychiki, często nieświadomie dążąc od odkrycia sekretów podświadomości. Może warto skupić się na swoich potrzebach oraz na głosie, pochodzącym z wnętrza naszej duszy. A jeśli we śnie stoimy przy schodach lub tylko patrzymy na nie, to być może brakuje nam odwagi, aby zmierzyć się z trudem oraz przeszkodami, które być może pojawią się na naszej drodze. Także ważny jest wygląd schodów. Jeśli we śnie widzimy złote schody, to być może czeka nas zakończenie pewnego etapy w życiu. Co ciekawe, złote schody zazwyczaj odnoszą się do metaforycznej śmierci oraz odrodzenia się w aspekcie duchowym.

Jeżeli we śnie wbiegamy po schodach, to niestety, ale pewne działania nie przyniosą oczekiwanych rezultatów. Często bieg po schodach oznacza nadmierny pośpiech, który może przyczynić się do poniesienia porażki. Ale jeżeli we śnie spadliśmy ze schodów, to być może przez nieuwagę lub zbyt lekkomyślną decyzję poniesiemy dotkliwą porażkę lub utracimy dobrą opinię.

Jeśli śnimy o krótkich schodach, to być może w szybkim czasie osiągniemy duży sukces. Zazwyczaj krótkie schody mogą oznaczać proste rozwiązania oraz działania, dzięki którym szybko osiągniemy swój cel. Długie schody w marzeniu sennym zazwyczaj wskazują na to, że pewna sprawa będzie musiała poczekać i cóż, mimo długiego czasu oczekiwania osiągniemy duży sukces. A co oznacza sen, w którym widzimy kręte schody? Zazwyczaj kręte schody mogą oznaczać trudne zadania lub problemy, które pojawiają się na drodze osoby śniącej. Mogą również oznaczać skomplikowanie się pewnej sprawy lub liczne zmartwienia. Czasami widok krętych schodów może wskazywać na zagubienie się na swojej drodze życia lub zagubienie własnego celu do osiągnięcia. Jeżeli we śnie widzimy chwiejące się schodu lub zepsute, to być może osoba śniąca zostanie zmuszona do ryzykownych działań. Dlatego widok chwiejących się schodów stanowi przestrogę przed lekkomyślną decyzją. A jeżeli we śnie stoimy w połowie schodów, to prawdopodobnie warto zakończyć już rozpoczęte działania, a jeśli we śnie stoimy na szczycie schodów, to w niedługim czasie osiągniemy sukces. Dla zakochanych sen o schodach może wskazywać na problemy oraz duże trudności w sferze zawodowej.